onsdag 21. mars 2012

Gratulerer med dagen, søs!

"Cupcakes" var oppgaven i runde 2 i Kort-o-Mania på forumet Scrapping.no. Ingen ønskeoppgave for meg akkurat, men jeg fant et freebie digistamp, tok nok en inspirasjonsrunde i Bloglandia og satte sammen dette. *"Cupcakes" was the assignment in the second round of Kort-O-Mania at the forum Scrapping.no. Not my dream challenge excactely, but I found a freebie digistamp, took another inspirational tour of Bloglandia and put this together.*

Det ser ut til at jeg fortsatt er litt påvirket av Elin (aka ~Tjorven~) sin stil med Pion-ark, sverting, søm og seam binding. Men det er jo litt gøy av og til. Og tydeligvis en vinner hos "publikum", siden jeg vant runden. *Seems like I'm still a little influenced by Elin's (aka ~Tjorven~) style with Pion papers, inking, stitching and seambinding. But it's fun every now and then. And appearantly a winner with the "audience" since I won the round.*

Digistempelet fra Paper Garden Projects er fargelagt med ProMarkers og montert på en diecut fra Marianne Design som jeg vant i en utfordring hos Papiravisen ganske nylig. *The digistamp from Paper Garden Projects is colored with ProMarkers and mounted on a diecut from Marianne Design that I won in a challenge at Papiravisen recently.*

Det plager meg litt at fargene lyver litt på bildet. Fargen på cupcake toppingen er egentlig ganske lik fargen på arket under, som for øvrig er et Inkido-ark fra den nye Spring Time kolleksjonen. Seam binding sløyfen er farget med Distress Ink - Tattered Rose, og er i virkeligheten mer lik fargen på bakgrunnsarket fra Pion. *It bothers me a little that the colors doesn't come out quite right in the picture. The color of the cupcake topping is actually similar to the color of the paper underneath, which is an Inkido paper from the new Spring Time collection. The seam binding ribbon is colored with Distress Ink - Tattered Rose, and it is more like the color of the background paper from Pion.*

Jeg er utrolig glad og takknemlig for å ha vunnet denne runden i Kort-o-Mania og vil igjen takke alle som stemte på meg! Tror min søster ble fornøyd med bursdagskortet sitt. :-)

Supplies:
Paper: Bazzill cardstock (vanilla and walnut?), Inkido - Spring Time (Rosebuds), Pion - Från mitt hjärta (Hjärtats gömma 6x6")
Stamps: Digistamp (Paper Garden Projects - freebie)
Ink: Distress Ink - Vintage Photo, Antique Linen, Tattered Rose (Ranger), Fluid Chalk - Creamy Brown
Accessories: Satin ribbon and large pearl from my stash, Seam binding (WOC)
Other: Creatables die LR0168 (Marianne design), Open Scallop Edge punch (EK Success)

5 kommentarer:

  1. En herlig ~Tjorva77~kreasjon, dette kortet er altså så fantastisk at det ikke finnes ord (hvertfall ikke i mitt ordforråd, kanskje Språkrådet kan flere)!! Velfortjent vinner!! Jeg så at dette var ditt pga måten silkebåndet var dandert, har nemlig sett det en gang eller to før her inne. Svenskene er jo i utgangspunktet ikke deg i det hele tatt, men du verden så mesterlig du klarte å bruke dem. Imponert er bare forbokstaven!!

    SvarSlett
  2. Kortet var min favoritt og aldeles nyyydelig! Velfortjent seier! :)

    SvarSlett
  3. Dette kortet var kjempeflott. Likte de duse og sarte fargene:)

    SvarSlett
  4. Oh, wow .. så smukt ... :)

    SvarSlett
  5. Dette kortet er bare så herlig! Skikkelig lekkert :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...